Tuoksuva ja lämmin leivonnainen kutsuu Presson asiakkaat pullakahville
Presso-kahviloissa ympäri maan muistutetaan ”Aina on aikaa pullakahveille” ilosanomaa. Kansan suosima kahvilaketju haluaa korostaa pullakahvihetken kiireettömyyttä ja herkullisuutta sekä kahvitteluun liittyviä muistoja asiakkailleen.
”Mikä meitä suomalaisia yhdistäisi enemmän kuin rakkaus pullakahvitteluun?” Tämä kysymys esitetään Presso-kahviloiden Pullasanomissa, joissa kerrotaan pullakahvihetken merkityksestä. Pressot lupaavatkin tarjota asiakkailleen uunituoreita leivonnaisia ja rakkaudella keitettyä kahvia.
Mikä onkaan pullakahvien suosikkituote?
Ketjupäällikkö Minna Siren kertoo, että Pressojen tuotevalikoimassa halutaan nostaa esiin myös nostalgiaa ja luoda ihmisille lämmin olo. Asiakkaiden rakkain tuote onkin juuri pulla. Vastapaistettu, tuoksuva pulla on kuin kutsu asiakkaille saapua istumaan hetkeksi ja nauttimaan pienestä hemmotteluhetkestä arjen keskellä.
– Ihan ykkössuosikkituote on voisilmäpulla. Siitä tykätään todella paljon, Minna kertoo.
Voisilmäpullat valmistetaan itse Vaasan Kotipullasta. Leivonnaispakasteista on helppo tuunata omannäköisiä tuotteita, joilla voi erottua. Asiakkaat osaavat myös vaatia, että pullat ovat hyvin paistettuja, meheviä ja maistuvia. Voisilmäpullan lisäksi asiakkaille maistuvat muun muassa korvapuustit, croissantit sekä erilaiset täytetyt leivät.
Minna Siren on iloinen ja ylpeä Pressojen saamasta asiakaspalautteesta.
– Asiakkaat ovat tykänneet Pullakahvi-konseptista todella paljon. Pressot ovat monelle suomalaisille tuttuja kahviloita. Meillä tavataan ystäviä, pidetään aamuparlamentteja ja joskus jopa järjestetään juhlia. Kahvilamme ovat helposti lähestyttäviä ja kuka tahansa tuntee itsensä meillä tervetulleeksi. Suurin osa kahviloista sijaitsee Prisman yhteydessä, joten on kiva viettää kiireen keskellä pieni hengähdystauko ja nauttia kunnon pullakahvit!
Mansikkaviineri on suomalaisten kesäherkku
Suosikkituotteisiin perustuvan valikoiman lisäksi Pressoissa tarjotaan myös kampanjatuotteitta, jotka kiinnostavat aina asiakkaita.
– Kesän kampanjatuote mansikkaviineri on aina suosittu. Se onkin ihanan muhkea ja houkutteleva. Mansikkaviinerissä meillä on Vaniljawienerin päällä aina tuoreet mansikat ja tuote on todella kesäinen. Jouluna asiakkaille maistuu Toscapulla omalla twistillä. Se sopii mainiosti joulufiilikseen.
Valikoimaan on toki otettu mukaan niin sanotusti perinteisten tuotteiden lisäksi myös nuoremmille ikäpolville mieluisia tuotteita. Esimerkiksi croissantit ovat muunneltavuuden ansiosta kivoja tarjottavia, niitä onkin valikoimassa sekä suolaisilla täytteillä että tuunattuna makeiksi vaihtoehdoksi. Niinpä asiakkaat voivat herkutella vaikkapa kinuski-suklaa- tai vanilja-valkosuklaacroissanteilla, jotka ovat erityisesti nuorten mieleen.